Airsal - Xtreme 88cc Kit - Minarelli LC
Utsolgt
SKU
01073350-31073350
- Helt rått 88cc stroker-kit!
- Fungerer både til hverdag og fest
- Dette er maks effekt på budsjett!
- Fungerer både til hverdag og fest
- Dette er maks effekt på budsjett!
Airsal har alltid fokusert på å gi mest mulig for pengene.
Xtreme 88 er en ekstrem racing sylinder uten kompromisser.
Samtidig er den prisgunstig når man ser på hva man får.
Har 50mm boring og maks effekt er ca 23-26 hk!
Leveres med en heftig 45mm langslagsveiv.
Veiva gir god stabilitet og er balansert for meget høye turtall.
Du kan kjøre alt du har, den gir ikke opp!
Sylinderen er utrolig sterk og trekker voldsomt turtall.
Fordi det er hele 88cc tilgjengelig får man allikevel dreiemoment
Du trekker veldig lett wheelies med Xtreme 88cc.
Det er nødvendig å modifisere veivhuset ved montering
Originalt er det litt for trangt øverst i veivhuset
Det er nødvendig å utvide diameteren til 55.5mm
Man freser også opp litt lenger ned i veivhuset.
Slik at råden ikke tar tak.
Tegning medfølger fra Airsal.
Motorblokken er i aluminium og ganske myk.
Denne jobben er enkel og grei.
OBS: Veiva har fått økt diameter på variatorsiden, den er 16mm.
Airsal legger ved adapterkit, men noen variatorer trenger et annen adapter
Ofte bruker man en egnet 16mm variator, ta gjerne kontakt for tips
Vi har f.eks variator fra Polini som går på 16mm aksling
Settet har også større krysspin enn originalt for å takle mer krefter.
Det er økt fra 10mm til 12mm for å takle mer krefter.
Stempel og veiv er derfor tilpasset 12mm krysspinn.
Xtreme 88 er en ekstrem racing sylinder uten kompromisser.
Samtidig er den prisgunstig når man ser på hva man får.
Har 50mm boring og maks effekt er ca 23-26 hk!
Leveres med en heftig 45mm langslagsveiv.
Veiva gir god stabilitet og er balansert for meget høye turtall.
Du kan kjøre alt du har, den gir ikke opp!
Sylinderen er utrolig sterk og trekker voldsomt turtall.
Fordi det er hele 88cc tilgjengelig får man allikevel dreiemoment
Du trekker veldig lett wheelies med Xtreme 88cc.
Det er nødvendig å modifisere veivhuset ved montering
Originalt er det litt for trangt øverst i veivhuset
Det er nødvendig å utvide diameteren til 55.5mm
Man freser også opp litt lenger ned i veivhuset.
Slik at råden ikke tar tak.
Tegning medfølger fra Airsal.
Motorblokken er i aluminium og ganske myk.
Denne jobben er enkel og grei.
OBS: Veiva har fått økt diameter på variatorsiden, den er 16mm.
Airsal legger ved adapterkit, men noen variatorer trenger et annen adapter
Ofte bruker man en egnet 16mm variator, ta gjerne kontakt for tips
Vi har f.eks variator fra Polini som går på 16mm aksling
Settet har også større krysspin enn originalt for å takle mer krefter.
Det er økt fra 10mm til 12mm for å takle mer krefter.
Stempel og veiv er derfor tilpasset 12mm krysspinn.
| Sylinderklasse | 90 cc |
|---|---|
| Slagvolum | 88 cc |
| Boring | 50 mm |
| Materiale | Aluminium (Hardchrome) |
| Maks effekt | 23-26 hk |
| Klassifisering | Racing |
| Anbefalt tennplugg | BR10EIX |
Kombineres ofte med
Andre vurderte også








