Retur:

Her følger viktig informasjon i forbindelse med retur eller bytte av varer.
Bytte omfatter f.eks. bytte av størrelse i bekledning, hjelm o.l.
Retur omfatter heving av kjøp etter angreretten. For informasjon om angreretten kan du lese her: Angrerett

Hvordan emballere din forsendelse?
Det er viktig å benytte god emballasje slik at innholdet vernes under transporten. Husk at posten benytter ulike typer maskinell sortering. Det er derfor viktig å verne innholdet med god emballasje slik at orginalemballasjen til varene blir godt beskyttet. Hvis du benytter den utvendige emballasjen som omsluttet varene da de først ble levert til deg er det viktig at du husker på å ta av adresselapper og lignende. Slik at disse ikke kan skape misforståelser for posten.
Hvor lang tid tar det å behandle min retur?
Vi henter fortløpende ankomne returforsendelser og vektlegger å behandle disse raskt. Bytte av klær og kjøreutstyr til andre størrelser går aller raskest. Innsjekking av enkle motorkomponenter går tilsvarende raskt. For mer omfattende forsendelser kan innsjekking ta noe lengre tid. Ved ankomst utføres ankomstsjekk og loggføring. Fordi det er varierende grad av kompleksitet i behandlingen kan vi dessverre ikke gi et eksakt tidsestimat på hvor lang tid lageret vil behøve for ferdigbehandling.

Sjekkliste for retursending:

  1. Send oss en e-post med beskjed om at du ønsker å bytte eller returnere vare. Du kan benytte kontaktskjema til dette: Send henvendelse
  2. Vi setter opp et ferdig vedlegg til deg som du kan legge med i sendingen. Dette vedlegget benyttes for å behandle sendingen når den kommer til oss.
  3. Etter at du har mottatt svar fra oss med notatet tilhørende retursendingen kan du pakke forsendelsen.
  4. Send forsendelsen tilbake med Posten Norge

Som postadresse benyttes:

SpeedOptions
Postboks 525
3412 Lierstranda

Har du spørsmål til informasjonen ovenfor kan du ta kontakt med oss.

Copyright © 2024 SpeedOptions