LeoVince X-Fight - Yamaha DTR 50 LC
På lager
1 stk
SKU
3260
X-Fight er arvtakeren til den kjente V6 serien fra LeoVince. Ytelsesmessig er X-Fight nesten et speilbilde av V6 serien. Derimot har ingeniørene bl.a. utviklet en ny lyddemper og nytt oppheng i carbonfiber. LeoVince er italiensk og fabrikken har i over 50 år utøvet sitt håndverk. X-Fight serien er et alternativ for deg som trenger et godt anlegg til org. sylinder. Det har et registert som er veltilpasset 50cc, men er noe mindre fleksibelt enn andre anlegg som f.eks Metrakit's Thrower og RK Replica serie med tanke på bruk sammen med større sylindere.
Responsen gjennom registeret kan minne mye om de tidligere nevnte, anlegget leverer bra drag fra helt i starten av registeret og ut mot 5000. Ved 5-7000 går anlegget over i kicket for fullt og dette går helt ut mot 11-12 000 rpm. Med en fin bredde i registeret får man et godt samarbeid med sykkelen. LeoVince har også en fin lyd takket være lyddemperen som gir en avrundet tone. Som man ser av bildene gir håndverket en karakteristisk finish, fabrikken gir anlegget et lakk klarlakk, men det kan anbefales å supplere med et ekstra lakk selv også. Da kan man naturligvis velge en annen farge hvis ønskelig.
Anlegget leveres plombert og er typegodkjent. Det betyr at dette anlegget er lovlig for veibruk sålenge plomberingen er montert. Det er naturligvis lett å fjerne denne dersom man ønsker å benytte anlegget til racing.
Responsen gjennom registeret kan minne mye om de tidligere nevnte, anlegget leverer bra drag fra helt i starten av registeret og ut mot 5000. Ved 5-7000 går anlegget over i kicket for fullt og dette går helt ut mot 11-12 000 rpm. Med en fin bredde i registeret får man et godt samarbeid med sykkelen. LeoVince har også en fin lyd takket være lyddemperen som gir en avrundet tone. Som man ser av bildene gir håndverket en karakteristisk finish, fabrikken gir anlegget et lakk klarlakk, men det kan anbefales å supplere med et ekstra lakk selv også. Da kan man naturligvis velge en annen farge hvis ønskelig.
Anlegget leveres plombert og er typegodkjent. Det betyr at dette anlegget er lovlig for veibruk sålenge plomberingen er montert. Det er naturligvis lett å fjerne denne dersom man ønsker å benytte anlegget til racing.