LeoVince - X-Fight - Rieju MRT50
Utsolgt
SKU
3281
- Bestselger til 50cc og lettere trim-sylindere
- Mer bunndrag enn mange konkurrenter
- Meget høy kvalitet og flott finish
- Mer bunndrag enn mange konkurrenter
- Meget høy kvalitet og flott finish
Et flott og gjennomført eksosanlegg fra LeoVince.
Leveres med en stor lyddemper og oppheng i carbonfiber.
Passer veldig godt i mildere oppsett.
En favoritt i kombinasjon med 50cc sylinder.
Passer også fint med sport og mid-race trimsylinder.
Leverer bra effekt fra helt i starten av registeret.
Trekker godt fra lave turtall og ut mot 5000 rpm.
Fra ca 5-7000 rpm går anlegget over i kicket.
Dette drar helt ut mot 11-12 000 rpm!
For trim-sylindere er X-Fight et godt valg for mer fokus på bunndrag.
Har en fin lyd takket være lyddemperen som gir en dempet tone.
Anlegget leveres plombert og er typegodkjent.
Lovlig for veibruk så lenge plomberingen er montert.
Det er naturligvis lett å fjerne plomben for å få full effekt.
PS: Skal du kjøre permanent ned-plombert anbefales det at sveisen ved plomben foran forsterkes på sikt.
OBS: Godkjenningen gjelder frem til 2017 årsmodell.
Leveres ikke med katalysator.
Oppfyller derfor ikke Euro4 utslippskrav.
Euro4 gjelder fra 2018 årsmodeller.
Disse er kun godkjent med katalysator.
Leveres med en stor lyddemper og oppheng i carbonfiber.
Passer veldig godt i mildere oppsett.
En favoritt i kombinasjon med 50cc sylinder.
Passer også fint med sport og mid-race trimsylinder.
Leverer bra effekt fra helt i starten av registeret.
Trekker godt fra lave turtall og ut mot 5000 rpm.
Fra ca 5-7000 rpm går anlegget over i kicket.
Dette drar helt ut mot 11-12 000 rpm!
For trim-sylindere er X-Fight et godt valg for mer fokus på bunndrag.
Har en fin lyd takket være lyddemperen som gir en dempet tone.
Anlegget leveres plombert og er typegodkjent.
Lovlig for veibruk så lenge plomberingen er montert.
Det er naturligvis lett å fjerne plomben for å få full effekt.
PS: Skal du kjøre permanent ned-plombert anbefales det at sveisen ved plomben foran forsterkes på sikt.
OBS: Godkjenningen gjelder frem til 2017 årsmodell.
Leveres ikke med katalysator.
Oppfyller derfor ikke Euro4 utslippskrav.
Euro4 gjelder fra 2018 årsmodeller.
Disse er kun godkjent med katalysator.
| Godkjenning | Godkjent for vei |
|---|---|
| Plombering | Uten plombering |
| Type plombering | 1 plombe (innsnevring) |
| Plassering plombe | Fremst mot sylinder (1 stk) |
| Avtagbar plombering | Kan uplomberes |