Yasuni R1 - Underbody Alu - Am6
På lager
1 stk
SKU
TUB808
OBS: Sluttsalg på modellen med denne typen lyddemper (børstet aluminium)
Yasunis "entry level" dvs. basisanlegg og derav også inngangsbiletten til Yasuni toppdrag.
Yasuni R1 er naturligvis minste medlem av den kjente R-serien til Yasuni.
Det er utviklet for å jobbe mot orginal og mid-race sylindere.
Allerede ved første øyekast ser kjenner man trekkene fra storebrødrene R2 og R3.
De fine sveisene, den lette vekten og den klassiske lyddemperen er alle velkjente Yasuni trekk.
Yasunis R serie består at utpregede toppdragsanlegg og R1 er intet unntak.
Det arbeider best på høye rpm, allerede fra 6,5-6,8k går man inn mot et markert mellomkick og dette stiger kjapt inn mot fullt toppdragskick fra ca. 8,8-9k.
Selvfølgelig avhengig av hvilken sylinder det arbeider med. Anlegget leveres med 25mm eksosadapter.
Yasuni leverer dette anlegget med plombering montert ved inngangen til sylinderen og ved inngangen til demperen.
Eksosanlegget har e-merking, noe som betyr at det er lovlig for veibruk så lenge plomberingene sitter montert.
Dersom du ønsker å benytte anlegget i racing er det naturligvis mulig å fjerne plomberingene på kort tid.
Yasunis "entry level" dvs. basisanlegg og derav også inngangsbiletten til Yasuni toppdrag.
Yasuni R1 er naturligvis minste medlem av den kjente R-serien til Yasuni.
Det er utviklet for å jobbe mot orginal og mid-race sylindere.
Allerede ved første øyekast ser kjenner man trekkene fra storebrødrene R2 og R3.
De fine sveisene, den lette vekten og den klassiske lyddemperen er alle velkjente Yasuni trekk.
Yasunis R serie består at utpregede toppdragsanlegg og R1 er intet unntak.
Det arbeider best på høye rpm, allerede fra 6,5-6,8k går man inn mot et markert mellomkick og dette stiger kjapt inn mot fullt toppdragskick fra ca. 8,8-9k.
Selvfølgelig avhengig av hvilken sylinder det arbeider med. Anlegget leveres med 25mm eksosadapter.
Yasuni leverer dette anlegget med plombering montert ved inngangen til sylinderen og ved inngangen til demperen.
Eksosanlegget har e-merking, noe som betyr at det er lovlig for veibruk så lenge plomberingene sitter montert.
Dersom du ønsker å benytte anlegget i racing er det naturligvis mulig å fjerne plomberingene på kort tid.