Yasuni Cross HM Max - Aprilia/Derbi - Rød
På lager
2 stk
SKU
TUB233TR
Det mest ekslusive av Yasunis overliggende effektanlegg, og den rimeligste inngangsbiletten til supermoto/crosscup anlegg. Som alle competition anlegg er det utrolig lett (kun 2,45 kilo komplett med demper) og presisjonsveiset med plasma slik vi er vant med fra Yasunis toppmodeller. Dette gir naturligvis et minimum av forvrengning av eksosbølgene innvendig og max resonans. Siden det skal jobbe mot racing sylindere så er det naturligvis fokus mot toppdraget.
Fra ca. 8k er det skikkelig bonanza. Med andre ord, kicket er mer enn greit nok. ;) På absolutte hyper-racinger er det helst MK Pro serien eller R3 som er valget, men spenner du Cross HM opp sammen med alt fra mid-race til racing så blir du neppe skuffet.
Yasuni leverer dette anlegget med plombering montert ved inngangen til sylinderen og ved inngangen til demperen.
Eksosanlegget har e-merking, noe som betyr at det er lovlig for veibruk sålenge plomberingene sitter montert.
Dersom du ønsker å benytte anlegget i racing er det naturligvis mulig å fjerne plomberingene på kort tid.
Godkjent for alle årsmodeller frem til 2017.
OBS: Godkjenning for veibruk gjelder frem til 2017 årsmodell. For 2018 ble det innført nye utslippskrav for eksosanlegg. Typegodkjenning omfatter ikke Euro4 modeller fra 2018 og nyere. Dette eksosanlegget har ikke katalysator og vil derfor kunne gi høyere utslipp.
Fra ca. 8k er det skikkelig bonanza. Med andre ord, kicket er mer enn greit nok. ;) På absolutte hyper-racinger er det helst MK Pro serien eller R3 som er valget, men spenner du Cross HM opp sammen med alt fra mid-race til racing så blir du neppe skuffet.
Yasuni leverer dette anlegget med plombering montert ved inngangen til sylinderen og ved inngangen til demperen.
Eksosanlegget har e-merking, noe som betyr at det er lovlig for veibruk sålenge plomberingene sitter montert.
Dersom du ønsker å benytte anlegget i racing er det naturligvis mulig å fjerne plomberingene på kort tid.
Godkjent for alle årsmodeller frem til 2017.
OBS: Godkjenning for veibruk gjelder frem til 2017 årsmodell. For 2018 ble det innført nye utslippskrav for eksosanlegg. Typegodkjenning omfatter ikke Euro4 modeller fra 2018 og nyere. Dette eksosanlegget har ikke katalysator og vil derfor kunne gi høyere utslipp.