Yasuni Carrera 10 - Minarelli vertikal - Carbon
På lager
1 stk
SKU
TUB317-2C
Carrera 10 er et fantastisk morsomt eksosanlegg.
Fungerer veldig godt med mid-race eller racing sylinder.
Fungerer også bra med sport sylinder.
Hvis du vil ha god toppfart.
Representerer en videreutvikling av Yasuni R serien.
Spisset register for mer toppeffekt relativt til Yasuni R.
Nesten like godt lyddempet som Yasuni R.
Som betyr at dette er av de aller mest dempede racing anleggene.
Utmerker det seg med mindre støyende eksosnote enn mange konkurrenter.
Til bruk hver dag blir ofte Yasuni sitt Carrera 16 for ekstremt.
Racing anlegg com Carrera 16 gir ofte for lite momentstyrke.
I forhold til hva mange foretrekker.
Carrera 16 blir også fort ganske tørst.
Med tanke på bensinforbruk.
Samt ofte for mer slitsomt med tanke på støy.
Fordi man hele tiden trekker mye turtall.
Kan bli slitsomt for ørene og omgivelsene.
Carrera 10 er utviklet for å være det perfekte "hverdags" racing anlegget.
Det er fremdeles i stand til å trekke f.eks en Athena Racing eller Malossi MHR sylinder.
Men det har som utgangspunkt mer momentstyrke enn mange andre racing anlegg.
Utviklet for å gi toppeffekt mellom rundt ca. 8500 til 10 500 rpm.
Toppeffekten gjerne i denne delen av kurven.
Selv om det også kan trekke mer i mange oppsett.
Med sin brede anvendelighet er Carrera 10 et flott eksosanlegg.
Skal du kjøre med trimsylinder og du vil ha mye toppeffekt.
Men du ikke vil inngå kompromisser som å ta bort midtstøtten osv.
Da er Carrera 10 ofte et naturlig førstevalg.
Perfekt for hverdagsracere.
OBS: Leveres med plombering fra fabrikken.
Nedplombering tar du ut for full effekt.
Kommer med plombering fordi anlegget har e-merking.
Det har gjennomgått homologensering for veibruk.
Husk at e-merkingen ikke er gyldig når du tar ut plombene.
Med nedplombering er anlegget veldig sterkt begrenset.
Fungerer veldig godt med mid-race eller racing sylinder.
Fungerer også bra med sport sylinder.
Hvis du vil ha god toppfart.
Representerer en videreutvikling av Yasuni R serien.
Spisset register for mer toppeffekt relativt til Yasuni R.
Nesten like godt lyddempet som Yasuni R.
Som betyr at dette er av de aller mest dempede racing anleggene.
Utmerker det seg med mindre støyende eksosnote enn mange konkurrenter.
Til bruk hver dag blir ofte Yasuni sitt Carrera 16 for ekstremt.
Racing anlegg com Carrera 16 gir ofte for lite momentstyrke.
I forhold til hva mange foretrekker.
Carrera 16 blir også fort ganske tørst.
Med tanke på bensinforbruk.
Samt ofte for mer slitsomt med tanke på støy.
Fordi man hele tiden trekker mye turtall.
Kan bli slitsomt for ørene og omgivelsene.
Carrera 10 er utviklet for å være det perfekte "hverdags" racing anlegget.
Det er fremdeles i stand til å trekke f.eks en Athena Racing eller Malossi MHR sylinder.
Men det har som utgangspunkt mer momentstyrke enn mange andre racing anlegg.
Utviklet for å gi toppeffekt mellom rundt ca. 8500 til 10 500 rpm.
Toppeffekten gjerne i denne delen av kurven.
Selv om det også kan trekke mer i mange oppsett.
Med sin brede anvendelighet er Carrera 10 et flott eksosanlegg.
Skal du kjøre med trimsylinder og du vil ha mye toppeffekt.
Men du ikke vil inngå kompromisser som å ta bort midtstøtten osv.
Da er Carrera 10 ofte et naturlig førstevalg.
Perfekt for hverdagsracere.
OBS: Leveres med plombering fra fabrikken.
Nedplombering tar du ut for full effekt.
Kommer med plombering fordi anlegget har e-merking.
Det har gjennomgått homologensering for veibruk.
Husk at e-merkingen ikke er gyldig når du tar ut plombene.
Med nedplombering er anlegget veldig sterkt begrenset.