Polini kit - Cagiva Mito 125
Utsolgt
SKU
107.0028
OBS: Polini har varslet at dette settet går ut av produksjon. Vi kan ikke vente flere inn til lager.
Økt boring på 64mm gir deg 164cc til disposisjon, og de ekstra CCene gjør stor nytte for seg.
Man får betydelig sterkere bunndrag og særlig mellomregistereret vokser seg mye sterkere.
Sylinderen trekker ivrig hele veien mot rødlinja på like i overkant av 11 500 rpm.
Max hk er oppgitt til 34,1 HK ved 9 300 rpm. Registeret er altså forbedret solid, men leveransen er jevn og sykkelen oppleves som svært lettkjørt.
Lyden i sykkelen bidrar også til opplevelsen, med Polini kitet får den mørkere tone på lave rpm og føles hissigere under pådrag. Større forgasser kan varmt anbefalles, gjerne med trimfilter, for å få litt mer av innsugslyden.
NB: Fordi Polini kitet har større boring enn orginalt er det nødvendig å gjøre tilpasning av toppstykket.
Som en del av monteringen må diameteren i forbrenningskammeret utvides slik at det er tilstrekkelig rom.
Polini vedlegger instruksjon samt illustrasjon for dette arbeidet.
Økt boring på 64mm gir deg 164cc til disposisjon, og de ekstra CCene gjør stor nytte for seg.
Man får betydelig sterkere bunndrag og særlig mellomregistereret vokser seg mye sterkere.
Sylinderen trekker ivrig hele veien mot rødlinja på like i overkant av 11 500 rpm.
Max hk er oppgitt til 34,1 HK ved 9 300 rpm. Registeret er altså forbedret solid, men leveransen er jevn og sykkelen oppleves som svært lettkjørt.
Lyden i sykkelen bidrar også til opplevelsen, med Polini kitet får den mørkere tone på lave rpm og føles hissigere under pådrag. Større forgasser kan varmt anbefalles, gjerne med trimfilter, for å få litt mer av innsugslyden.
NB: Fordi Polini kitet har større boring enn orginalt er det nødvendig å gjøre tilpasning av toppstykket.
Som en del av monteringen må diameteren i forbrenningskammeret utvides slik at det er tilstrekkelig rom.
Polini vedlegger instruksjon samt illustrasjon for dette arbeidet.