Naraku Swap 50 - Peugeot horisontal AC
På lager
4 stk
SKU
NK101.51.2
En trofast erstatnings-sylinder som kan ta over dersom du har slitt eller skadet din originalsylinder. Naraku Swap opprettholder effekten på samme nivå som originalt og utmerker seg med et godt forhold mellom pris og kvalitet. Den har også en diskre fremtoning uten sjenerende utvendig merking.
Det er viktig å passe på å skifte sylinderen ved behov fremfor å tyne en sliten orginalsylinder. Hvis man har en svekket orginalsylinder vil man ikke bare oppleve krafttap og dårligere forbrenning. Det oppstår også ekstra slitasje som forplanter seg til de øvrige motordelene. Dermed er det viktig å være observant med tanke på sylinderens helse. Symptomer på sliten sylinder er gjerne at motoren blir tungstartet, den kan ha en mindre jevn gange enn tidligere og svakere effekt. Redusert toppfart og klirring fra stempelringene og stempelet er også mulige varsler om underliggende problemer. Fordi effekten fra sylinderen vil avta over lengre tids bruk kan det være vanskelig å merke det gradvise effekttapet. Hvis du først oppdager symptomer bør du derfor utrede det eventuelle problemet omgående.
Sylinderen er lett å montere og har god slitestyrke. Naraku er en produsent som fokuserer på å gi valuta for pengene. Fra deres hovedsete på Taiwan har de etablert seg som en kjent produsent i store deler av Øst-Asia. På tross av sterk konkurranse i store land som Japan, Kina og Thailand har Naraku har opplevd rask fremgang gjennom sitt sterke utviklingsprogram. Det er særlig innen 4-taktsmotorer at Naraku har markert seg mest tydelig. Men ingeniørene har brukt den samme suksessoppskriften for å lykkes også med 2-taktsmotorene. Evnen til å levere ekstra ytelser gjennom moderne teknologi og samtidig holde kostnadsnivået nede har stått som essensielle bidrag i deres suksesshistorie. Det har ledet dem frem til sterke posisjoner også i Amerika og Europa.
Teknisk:
Klassifisering: Sport
Materiale: Støpejern
Boring: 40mm
Maks effekt: 6-8 hk
Det er viktig å passe på å skifte sylinderen ved behov fremfor å tyne en sliten orginalsylinder. Hvis man har en svekket orginalsylinder vil man ikke bare oppleve krafttap og dårligere forbrenning. Det oppstår også ekstra slitasje som forplanter seg til de øvrige motordelene. Dermed er det viktig å være observant med tanke på sylinderens helse. Symptomer på sliten sylinder er gjerne at motoren blir tungstartet, den kan ha en mindre jevn gange enn tidligere og svakere effekt. Redusert toppfart og klirring fra stempelringene og stempelet er også mulige varsler om underliggende problemer. Fordi effekten fra sylinderen vil avta over lengre tids bruk kan det være vanskelig å merke det gradvise effekttapet. Hvis du først oppdager symptomer bør du derfor utrede det eventuelle problemet omgående.
Sylinderen er lett å montere og har god slitestyrke. Naraku er en produsent som fokuserer på å gi valuta for pengene. Fra deres hovedsete på Taiwan har de etablert seg som en kjent produsent i store deler av Øst-Asia. På tross av sterk konkurranse i store land som Japan, Kina og Thailand har Naraku har opplevd rask fremgang gjennom sitt sterke utviklingsprogram. Det er særlig innen 4-taktsmotorer at Naraku har markert seg mest tydelig. Men ingeniørene har brukt den samme suksessoppskriften for å lykkes også med 2-taktsmotorene. Evnen til å levere ekstra ytelser gjennom moderne teknologi og samtidig holde kostnadsnivået nede har stått som essensielle bidrag i deres suksesshistorie. Det har ledet dem frem til sterke posisjoner også i Amerika og Europa.
Teknisk:
Klassifisering: Sport
Materiale: Støpejern
Boring: 40mm
Maks effekt: 6-8 hk