Airsal T6 Classic - Peugeot LC
Utsolgt
SKU
010231476
Airsal T6 Classic er en meget underholdende sylinder. Dette er sylindersettet som kan gjøre nesten alt. En nesten perfekt mid-race sylinder. Det er bra respons fra mellomregisteret til wheelies og det er godt toppdrag til å dra ut langstrekkene. Denne sylinderen er også veldig fleksibel i forhold til oppsett. Den krever lite og den gir mye.
Airsal T6 Classic er i familie med Airsal T6 Asso. Vanligvis har T6 Classic litt lavere effekt enn T6 Asso. Her er derimot ikke Classic lillebror til Asso. For Peugeot LC har Airsal hentet så mye effekt fra T6 Classic at de to ligger omlag side om side. Med enda hyggeligere pris har Classic har utkonkurrert Asso for denne motoren. Denne sylinderen har knallbra ytelse til prisen. Dette er en fullblods hverdags-racer.
T6 Classic er en sylinder det er populært å kjøre på original veiv. Den kan gjerne kjøres med original forgasser. Samtidig trives den desto bedre med en 17.5mm eller en 21mm forgasser. Gassresponsen er rask med god bredde i registeret.
OBS: T6 Classic og T6 Asso ser veldig like ut. Men de er disse to forskjellige sylindere. Reservedeler kan ikke byttes direkte mellom de to. T6 Classic må kun kjøres med sitt eget stempel med enkel stempelring. Forsøker du å bytte stempel mellom T6 Classic og T6 Asso kan du oppleve havari. Dette er det viktig å respektere.
Teknisk:
Klassifisering: Mid-race
Materiale: Aluminium med Nicasil belegning (Hardcrom)
Boring: 47,6mm
Maks effekt: 12-15 hk
Airsal T6 Classic er i familie med Airsal T6 Asso. Vanligvis har T6 Classic litt lavere effekt enn T6 Asso. Her er derimot ikke Classic lillebror til Asso. For Peugeot LC har Airsal hentet så mye effekt fra T6 Classic at de to ligger omlag side om side. Med enda hyggeligere pris har Classic har utkonkurrert Asso for denne motoren. Denne sylinderen har knallbra ytelse til prisen. Dette er en fullblods hverdags-racer.
T6 Classic er en sylinder det er populært å kjøre på original veiv. Den kan gjerne kjøres med original forgasser. Samtidig trives den desto bedre med en 17.5mm eller en 21mm forgasser. Gassresponsen er rask med god bredde i registeret.
OBS: T6 Classic og T6 Asso ser veldig like ut. Men de er disse to forskjellige sylindere. Reservedeler kan ikke byttes direkte mellom de to. T6 Classic må kun kjøres med sitt eget stempel med enkel stempelring. Forsøker du å bytte stempel mellom T6 Classic og T6 Asso kan du oppleve havari. Dette er det viktig å respektere.
Teknisk:
Klassifisering: Mid-race
Materiale: Aluminium med Nicasil belegning (Hardcrom)
Boring: 47,6mm
Maks effekt: 12-15 hk