Airsal T6 Asso - AM6
På lager
10+ stk
SKU
01133348
Airsal har med dette settet gitt oss en flott hverdagssylinder.
Airsal T6 til AM6 er en hissig sylinder som ligger i toppen av mid-race segmentet.
En typisk "working class hero" som er fokusert på kjørbarhet og drar bra på alle turtall, men har en forkjærlighet for den øvre delen av omdreiningene som kommer etter turtallskicket ved ca. 5000 rpm.
I dette segmentet av markedet er konkurransen stor,
men Airsal har kvalitetene som gjør at den plasserer seg over sine konkurrenter.
Vi leverer nå alle Airsal T6 sylindere med high-tech stempel uten tillegg i prisen!
Stemplene leveres av italienske Asso og Vertex :D
Verdenskjent som de yppeste innen stempler og kjent fra såvel racing som cross for de fleste.
Den baserer seg på en bred dobbel eksosport samt veldimensjonerte skyllekanaler.
En solid allrounder som leverer krutt hele veien til toppen.
Kan brukes på original veiv, men bør da ikke kjøres for hardt.
Original veiva tåler ca. 12 000 RPM.
Kan brukes med org. forgasser, men må da dyses opp avhengig av oppsett.
Teknisk:
Klassifisering: Mid-Race
Materiale: Aluminium med Nicasil belegning (Hardcrom)
Boring: 48mm
Maks effekt: 12-15 hk
Airsal T6 til AM6 er en hissig sylinder som ligger i toppen av mid-race segmentet.
En typisk "working class hero" som er fokusert på kjørbarhet og drar bra på alle turtall, men har en forkjærlighet for den øvre delen av omdreiningene som kommer etter turtallskicket ved ca. 5000 rpm.
I dette segmentet av markedet er konkurransen stor,
men Airsal har kvalitetene som gjør at den plasserer seg over sine konkurrenter.
Vi leverer nå alle Airsal T6 sylindere med high-tech stempel uten tillegg i prisen!
Stemplene leveres av italienske Asso og Vertex :D
Verdenskjent som de yppeste innen stempler og kjent fra såvel racing som cross for de fleste.
Den baserer seg på en bred dobbel eksosport samt veldimensjonerte skyllekanaler.
En solid allrounder som leverer krutt hele veien til toppen.
Kan brukes på original veiv, men bør da ikke kjøres for hardt.
Original veiva tåler ca. 12 000 RPM.
Kan brukes med org. forgasser, men må da dyses opp avhengig av oppsett.
Teknisk:
Klassifisering: Mid-Race
Materiale: Aluminium med Nicasil belegning (Hardcrom)
Boring: 48mm
Maks effekt: 12-15 hk