Airsal - GY6 50 (139QMB)
På lager
3 stk
SKU
02350150
Dersom du har lyst på økt akselerasjon er denne sylinderen løsningen. Airsal's sport kit gir bedre respons og kraftigere drag gjennom hele registeret. Sykkelen føles regelett ut som den stiller i en annen klasse etter en slik oppgradering ettersom den blir mer leken og lettkjørt. Airsal bruker et par tricks for å sørge for at sylinderen er meget anvendelig. Utgangspunktet er en sylinder i aluminum med 50mm boring. Fordelen med kitet er at Airsal har gjort det mulig å benytte det orginale toppstykket, det innebærer at kitet er enkelt å montere. Det krever ikke spesiell innjustering som skifte av kamaksel o.l. Et "plug and play" kit, som det tar kort tid å montere.
For å sørge for en vesentlig oppgradering av ytelsene er sylinderen utstyrt med et spesielt høykompresjonsstempel, Airsal har lagt kompresjonen på sportslige 15.5:1, men samtidig laget en spesiell design på stempelkronen. Det gir jevn varmegang og sørger for et kraftig, men jevnt forbrenningsmønster. Dette er gjort for å forlenge levetid på stempel og øvrige bevegelige komponenter, slik at sylinderen kan brukes til pålitelig og hyppig kjøring, på tross av sportslig karakter. Kort sagt, en stabil arbreidshest.
Med kun uplombert variatorkit og cdi setter sylinderen mer enn 5 hk i bakken på bakhjulet(!). (Husk at et par HK "blir borte" mellom veiva og bakhjulet.) Nok en "working class hero" fra Airsal.
(NB: Husk at GY6 motoren vanligvis har plombering i variator og cdi, noen har også i innsuget)
Teknisk:
Klassifisering: Sport
Materiale: Aluminium med Nicasil belegning (Hardcrom)
Boring: 50mm
Maks effekt: 6-7 hk
Passer til sykler med GY6 50 (139QMB) motoren.
(Listen som følger nedenfor er ikke utømmende, det finnes langt flere modeller som benytter denne motoren.)
Adly - BT50
Baotian - BT49QT-2, Hero, Sprint, Classic, Retro, Sport
TMS (Trend Motor) - Z2, Classic, Sprint, Retro
Kymco - Agility, Super 8, Vitality, Filly, New Dink.
Peugeot - V-Clic
For å sørge for en vesentlig oppgradering av ytelsene er sylinderen utstyrt med et spesielt høykompresjonsstempel, Airsal har lagt kompresjonen på sportslige 15.5:1, men samtidig laget en spesiell design på stempelkronen. Det gir jevn varmegang og sørger for et kraftig, men jevnt forbrenningsmønster. Dette er gjort for å forlenge levetid på stempel og øvrige bevegelige komponenter, slik at sylinderen kan brukes til pålitelig og hyppig kjøring, på tross av sportslig karakter. Kort sagt, en stabil arbreidshest.
Med kun uplombert variatorkit og cdi setter sylinderen mer enn 5 hk i bakken på bakhjulet(!). (Husk at et par HK "blir borte" mellom veiva og bakhjulet.) Nok en "working class hero" fra Airsal.
(NB: Husk at GY6 motoren vanligvis har plombering i variator og cdi, noen har også i innsuget)
Teknisk:
Klassifisering: Sport
Materiale: Aluminium med Nicasil belegning (Hardcrom)
Boring: 50mm
Maks effekt: 6-7 hk
Passer til sykler med GY6 50 (139QMB) motoren.
(Listen som følger nedenfor er ikke utømmende, det finnes langt flere modeller som benytter denne motoren.)
Adly - BT50
Baotian - BT49QT-2, Hero, Sprint, Classic, Retro, Sport
TMS (Trend Motor) - Z2, Classic, Sprint, Retro
Kymco - Agility, Super 8, Vitality, Filly, New Dink.
Peugeot - V-Clic